Summa sidvisningar

lördag 15 september 2012

Imponerad.

Ibland blir man lite imponerad .
 I och med åldern så har man varit med om en hel del så det är faktiskt inte så lätt att bli imponerad . Men fan i gatan i dag blev jag det, inte över min egen insatts som alltid är god och på gränsen till enorm men över de andras som var med, dessa bidrog till nästa till min nivå men inte riktigt detta gör att jag imponeras. För att när man samlar en del människor runt sig med en bakgrund som vårdare, tryckare, akademiker ,verkstadsarbetare , nasare etc och skall göra en insatts för föreningens ny projekt så imponeras jag. Utan någon arbetsledning och besserwisser som står och skriker så formades gruppen helt naturligt man tog tag i det man tyckte sig passa för och formade sig i en grupp. Utan gnäll och gny men med tjafs på en naturlig rolig nivå så gjorde vi i dag en riktigt god insatts. Det är detta jag imponeras över.Vi är inga snickare, betongare eller grovarbetare men fan i dag va vi detta och som jag sa satan i gatan jag imponeras.









HK.Jonsson

1 kommentar: